torstai 24. tammikuuta 2013

Material Girl

Olen aloittanut blogini useita kertoja ja miettinyt todella syvällisesti, mistä kertoisin. Mikä olisi tarpeaksi kiinnostava aihe kirjoitettavaksi? Luultavasti siihen riittäisi oma elämäkin, koska monesti pelkkä tavallinen arkikin on mielenkiintoista luettavaa, jos sen osaa ilmaista sellaisena. No, en oikein osannut tai kenties uskaltanut.

Joten päätin tehdä blogin siitä, mikä oikeasti kiinnostaa minua. 

Olen pahasti materialistinen ihminen ja varsinkin elokuva/sarja maailma kiehtoo minua enemmän kuin irl elämä. Sekä MUUMIT.

Joten mistä voisin kertoa paremmin kuin asioista mitkä omistan? Mitkä olen elämäni aikana kerännyt ja mitkä herättävät minussa tunteita. Ette tule näkemään muotiblogia, koska muotitietouteni on niin kaukana kaakossa, ettei siitä tulisi mitään. Näette tavaroita, jotka ovat suuri osa elämääni ja kuulette asioista, jotka saavat minun sydämeni tuntemaan.

Muumit ovat kuitenkin vahvasti pääosassa.


Blogini tulee hyppimään aiheesta toiseen ja tuskin löydätte punaista kaunista keskiviivaa, mutta se ei ole tarkoituskaan. Tämä kertoo minun elämästäni, minulle tärkeistä asioista ja ennen kaikkea siitä kaikesta, mitä minä olen. Tervetuloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti