lauantai 6. huhtikuuta 2013

Muumi. vol 9

Muumi vol. 9


Ostin tänään alennuksesta lasipakkauksen. Minunhan ei pitänyt kerätä laseja, ei pitänyt!! Mutta hinta oli alle 10€.


Lisäksi minun oli viimein pakko ostaa kaadin, mikä on minulle huutanut hyllyltä jo ikuisuuden, että ota minun mukaasi! Palkkapäivät on kyllä helvettiä minulle. Kaikki on pakko saada!

Ihana! Tässä siis useampi kuva tästä rakkaudesta.




Lisäksi minulle iski todella paha, paha, paha pakkomielle saada se Niiskuneiti lautainen. Minut pitäisi todellakin laittaa naruilla kiinni hyllyyn, etten vain pääsisi ostamaan enää mitään! Onneksi sentään alennus on käynnissä näistä.


Olen syntinen!

1 kommentti:

  1. Mäkin jätin sulle blogiini haasteen, tee ihmeessä, jos huvittaa, mutta en painosta. :) On mielenkiintoista tutustua tyyppiin blogin takana. Toi Voimamies-lasi on ihan älyttömän mielettömän mahtavan ihana!

    VastaaPoista