tiistai 8. lokakuuta 2013

Muumi vol. 17

Eikö tämä koskaan lopu!


Löysin kirpputorilta kivan muumi lasipallon. Muvana on muumitalo sekä maisemia!


Lisäksi vannoin, etten kerää lautasia ym. Mutta koska nämä lautaset ovat poistumassa valikoimista ja sain ne tyyliin hintaan 11€ kpl alennuksesta, niin pakkohan minun oli. Sain vielä itseasiassa lisääkin alennusta, joten alle kympin maksoi per lautainen. Auts!


Upein ostokseni viikonlopun shoppailureissulta on tämä ihana piirakkavuoka! Olen haaveillut tästä jo ikuisuuden ja viimein sen raaskin ostaa kun löysin eräästä halpahallista reippaasti halvemmalla hinnalla kuin monissa muissa kaupoissa olisi. Hintaa oli silti vielä paljon, mutta katsokaa nyt kuinka IHANA.


Kauppoihin on tosiaan tullut uusi joulusarja. Itsehän ostin mukin jo ajoissa, mutta pakko oli ostaa muitakin osia, vaikka en noitakaan yleensä keräile. Tämä villitys tuntuu vaan kasvavan hetki hetkeltä kamalammaksi. Lusikoissa kuvina on muumipeikko ja Jenni-täti.


Lisäksi mun oli pakko hankkia itselleni kaksi muumijoulukalenteria. Vuoden 2012 ja 2013. No enhän minä malttanut odottaa joulua, että saan ne avata! Tässä siis niiden sisältö. Omistan muitakin muumihahmoja, muumitalon ym. Mutta tässä nyt nämä kun ei kaikkea jaksa kuvata!


Linnanmäeltä ostettuja hahmoja. Tiuhtia ja Viuhtia en ole usein nähnytkään.



Paikallisella nettikirpparilla oli myynnissä ihana Primadonna kulho halvemmalla kun se aikoinaan maksoi edes kaupassa, joten pakkohan siihen oli tarttua. Toki tarraton, mutta sillä ei ole väliä! Harmitti kun tuosta mukista minun innostukseni aikoinaan lähti, enkä silti ostanut kulhoa samalla. Nyt minulla on sekin!


Löysin kaapin perältä lapsuuden ajan unikaverini. Olen saanut tämän 90-luvun ihan alkupuolella, mutta ei ole minkäänlaita käsitystä, että mikä tämä kaveri on (muumipeikko toki). Onkohan kenelläkään parempaa infoa? Häntäkin on jäänyt jumiin jonnekin kaappiin, koska sitä en heti edes löytänyt! Harmitus sentään, heh.


Ja vaikka kuva antaakin ymmärtää, että ompa pelottava mörkö, niin oikeasti kyseessä on tosi söpö tapaus. Ihana avaimenperä Linnanmäeltä.

Tässäpä tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti