keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Muumi vol. 12

Kamala kiire kokoajan! Hirveästi ideoita, mitä voisin päivitellä, mutta töiden vuoksi aika on ollut kortilla.

Muumia olen hankkinut hieman hillitymmin, mutta muutama esine tässäkin ajassa on tarttunut takinhelmaan. 


Seikkailu - sarjaa löytyykin minulta jo vaikka mitä, niin tokihan tämä ihana tarjoilukulhokin piti ostaa! Kallis, mutta sen arvoinen. Vielä kun löytäisi tilaa näille kaikille!

Lisäksi kävin shoppailemassa Kuopion Matkuksessa eräs viikonloppu ja siellä oli keskellä kauppakeskusta Muurlan myyntipiste laitettu kasaan ja siellä oli paljon tarjottimia ja kaikkea suhkot halpohin hintoihin. Olin kuin taivaassa, mutta oli pakko hillitä vimmaa.. Kaveritkin hieman huvittuneena seurasi sekoamistani. Olin myöskin hyvin hillitty ja ostin vaan yhden tarjottimen! Maksoi 15€. Melkein olin itsestäni ylpeä, mutta edelleen nyyhkytän miksi en ostanut Muumipapan hattu maljakkoa, kun isommankin hinta oli vaan 15€. Hölömö minä!



Aivan ihana kuosi tässä! Voi kun olisi aikaa tänään, niin jaarittelisin ummet ja lammet, mutta tämä tältä erää. Ensikerralla kenties enemmän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti